نقاط محبوب دبی
نوشته شده توسط : عارفه حسینی

برج خلیفه دبی

برج خلیفه دبی یکی از جذاب ترین دیدنی های دبی است. این برج به عنوان بلندترین آسمان خراش دنیا 9 تا از لوکس ترین هتل های دبی را در خود جای داده است و یک عالمه رستوران و کافه و البته 2 بالکن جذاب برای دیدن چشم انداز دبی دارد. با همه این حرف ها مشخص است که برج خلیفه دبی تا چه اندازه برج جذابی است و بازدید از آن می تواند تا چه اندازه خاطره انگیز باشد. ضمنا تا چه اندازه برای دیدنی های جدید دبی مشتاق هستید 

برج العرب دبی

برج العرب دبی که در سال 1999 میلادی افتتاح شده است، یکی از جذاب ترین و معروف ترین برج های دبی است. به شما توصیه می کنیم که حتما از برج العرب دبی بازدید کنید و حتما چند عکس یادگاری هم در کنار آن بگیرید. چراکه برج العرب دبی یکی از نمادهای اصلی شهر دبی است و مطمئنا شما هم هر وقت که به تصاویر آن نگاه کنید، خاطرات سفر به دبی برایتان زنده می شود.

دبی مارینا

دبی مارینا یکی از لوکس ترین مناطق دبی محسوب می شود. در دبی مارینا که در حقیقت یک تفرجگاه ساحلی است، یک عالمه هتل و رستوران ساخته شده است و انواع و اقسام امکانات تفریحی لاکچری در آن تعبیه شده است. حتی مراکز خرید بسیار لوکسی هم در دبی مارینا وجود دارد و با وجود همه آن ها می توان گفت که بازدید از دبی مارینا یک تفریح بسیار جذاب و به یادماندنی است و شما هم نباید در تور دبی آن را از دست بدهید.

نهر دبی

اگر شما هم به دبی سفر کنید، مطمئنا بارها و بارها چشمتان به نهر دبی می افتد. اما توصیه ما به شما این است که به رد شدن از کنار نهر دبی اکتفا نکنید و حتما زمانی را به بازدید از نهر دبی به عنوان یکی از نقاط محبوب دبی اختصاص دهید. گفتنی است که نهر دبی یک رودخانه است که شهر دبی را به دو بخش متفاوت تقسیم کرده است و قایق سواری در آن یکی از آن تجربه هایی است که هر کسی باید در تور دبی امتحانش کند.

محله بستکیه دبی

از بخش جدید و مدرن دبی و جاذبه های گردشگری خاص و منحصر به فردش که بگذریم، می بینیم که دبی یک بخش تاریخی هم دارد که آن هم جذابیت های خاص خودش را دارد. در دبی یک محله تاریخی بسیار جذاب و دیدنی به نام محله بستکیه وجود دارد که اگر از آن بازدید کنید، احساس می کنید که به گذشته دبی سفر کرده اید و دبی را قبل از اینکه تا این اندازه پیشرفت کند و این همه برج و آسمان خراش در آن ساخته شود، دیده اید! این محله جایی است که در آن خانه های سنتی متعددی وجود دارد و پر از کوچه پس کوچه های جذاب و دیدنی است. البته لازم به ذکر است که خانه های این منطقه بازسازی شده اند و کمی روی آن ها دستکاری شده است. اما با این حال ظاهر قدیمی آن ها حفظ شده است و بازدید از آن ها بعد از گشت زدن در منطقه مدرن دبی و دیدن آسمان خراش هایش، تجربه جالب و متفاوتی است.

منطقه السرکال دبی

منطقه السرکال دبی که با نام محله هنری دبی شناخته می شود، یکی دیگر از نقاط محبوب دبی است. در واقع السرکال یک خیابان بسیار جذاب است که در آن یک عالمه گالری هنری ساخته شده است و هر گوشه اش متفاوت با گوشه دیگرش است. در این محله و گالری های هنری جذابش فرصت این برای توریستان ایجاد شده که در حین بازدید با آثار هنری هنرمندان امارات و دیگر هنرمندان دنیا آشنا شوند و با گشت زدن در آن، اطلاعات هنری خودشان را افزایش دهند. پس اگر شما هم به دنیای هنر و هنرمندان علاقه دارید، بد نیست که در تور دبی از منطقه السرکال دبی نیز دیدن کنید و شانس دیدن آثار هنری آن را به خودتان هدیه کنید. 




:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: